Att sitta på en bänk

Vi gick till lekplatsen. Solen sken och det var sådär ljuvligt vår överallt.
Hanna lekte i sanden och sedan blåste vi såpbubblor.
Anton var på strålande humör och  log med hela ansiktet så fort man tittade på honom.
Vi såg en pappa som satt nere vid bäcken med sina två pojkar. De småpratade och hade det skönt och kastade pinnar i vattnet.
Så gick vi och satte oss och tittade på grävskopan som gräver bakom vårt hus. Det finns en bänk där. Den satt vi på, Hanna och jag. Vi satt alldeles tysta en stund, nära intill varandra.
Jag älskar dig Hanna ,sade jag
Det är en stor grävskopa mamma, sade hon.
Det var en fin utflykt.

image61

image62



Kommentarer
Postat av: Faster Helen

Åh, mina små ljuvliga Brorsbarn.
Jag tycker så mycket om er och blir så glad när jag kommer in på bloggen och ser bilder på er.
Ni har en speciell plats i mitt Hjärta det kan jag lova!!
Kram på er.

2008-04-28 @ 19:59:07
Postat av: Sarasnaran

Åh, dom är så fina dina fina fina barn.
Vi vill snart komma och leka på lekplatsen vi också! =)

2008-04-28 @ 20:22:54
URL: http://sarasnaran.blogg.se
Postat av: Sarasnaran

Hej igen!
Maila mig! I fix! =)

2008-04-29 @ 20:25:49
URL: http://sarasnaran.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0