Bad Hairday!

Man kan ju undra hur det kunde bli så här. Fast om man vet hur vi sover just nu så förstår man.
I vår säng huserar två vuxna, två ungar och en katt. Tack och lov är det den mindre av katterna som tränger in sig vid mina fötter. Ja, ni som träffat Göran vet vad jag pratar om......
Jag skulle på en höft sådär uppskatta att jag har ungefär tio centimeter av sängen. 
Hanna är expert på att trängas. NÄRA mamma ska man vara. Det går alltid att komma en aning närmre även om det är fysiskt omöjligt.
Dessutom ligger aldrig lillebror där vi lade honom på kvällen, vilket är mycket mystiskt då han inte ens är tre månader och knappast kan krypa eller vända sig. Jag har kommit fram till att det måste vara mammas tuttar som fungerar som något slags magnet. En tuttmagnet, det är vad jag är.
När jag då vaknar vid tretiden, jättekissnödig och helt stel av att ligga i någon slags avancerad gymnastisk ställning mellan en kattsvans, en snuttefilt , en bebis, en treåring och en smutsig liten gosesäl vänder jag mig om och inser att det är MIG hela världen trängs med. Maken ligger utfläkt på rygg och snarkar i gott och väl halva sängen.
Själv påstår han att han knappt får plats. Han vet inte vad han talar om.

image63

image64

Kommentarer
Postat av: Moster Liz

Jättegulliga båda två!!..både med mycket rufs och lite rufs.

Kram
Liz

2008-05-01 @ 20:06:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0