Totalt samförstånd

I helgen ville inte Hanna gå och lägga sig. Vi hade gäster så det var ju lite spännande. Vi lät henne vara uppe. Det var ju ändå sovmorgon nästa dag.
När våra gäster hade åkt hem gick jag omkring och plockade undan lite. Plötsligt insåg jag att jag inte hade sett den unga damen på ett tag.
Jag började leta och hittade henne till slut.
Hon satt på golvet bakom köksbordet med sin docka i famnen, så slut att ögonen gick i kors på henne.
Men Hanna vad gör du, frågade jag.
Ammar, svarade hon med trött och uppgiven stämma.
I det ögonblicket visste jag exakt hur hon kände sig!

image54


Kommentarer
Postat av: Faster Helen

Åhh lilla goa Hanna, du e heeeelt underbar!!

2008-04-18 @ 21:50:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0