Ett halvt år Ett helt liv.

Idag fyller Anton ett halvt år. För sex månader sedan fick jag för allra första gången se honom, hålla honom, älska honom. Jag hade undrat så hur det skulle finnas mer kärlek kvar åt honom när jag redan älskade Hanna så mycket.
Nu vet jag att han hade nyckeln till ett nytt rum i mitt hjärta med sig när han kom. Ett rum fyllt av oändlig kärlek.
Han är mitt solsken, min lille prins, mitt ljuvligt vackra barn.
Så grattis på din halvårsdag mitt hjärta.
Mamma älskar dig!


Kommentarer
Postat av: Moster Liz

Grattis i efterskott, Anton!



Underbart foto, han är en riktig goding som klär väldigt bra i grönt!!

Pussar till dig Anton och till din lika goá storasyster!



Hälsar Liz

2008-08-08 @ 11:29:08
Postat av: Sarasnaran

Grattis grattis fina lilla Anton!!

2008-08-08 @ 13:43:18
URL: http://sarasnaran.blogg.se/
Postat av: Faster Helen

ja... mitt hjärta smälter!!

Han e ett så vackert barn, puss å kram

din Faster =)

2008-08-08 @ 20:31:09
Postat av: Svärmor/ Farmor

Kära svärdotter! Tack för ett härligt inlägg. Barnen är den största rikedom som finns och som man aldrig slutar att älska. Jag sänder därför här också en varm hälsning till min/ vår son som tillsammans med dig gett oss två av tre helt underbara bartnbarn. Kram från svärmor och farmor

2008-08-11 @ 10:47:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0