Lycka är....

Tänk när den största lyckan i livet var att få gunga!!
Jag älskar att vara tillsammans med mina barn och få chansen att uppleva saker för allra första gången genom deras ögon. Det är som en gåva, en bonus livet bjuder mig på och jag kan bara tacksamt ta vara på varje ögonblick.
Jag blir glad ända in i själen av att höra Antons kvillrande skratt varje gång gungan åker mot mig och han kommer nära mamma. Nära, och så bort igen, och så nära. Upprepningen tilltalar honom och han kan hålla på i timmar.
Ren glädje när den är som bäst!



 

Kommentarer
Postat av: Faster Helen

Åhh vad go han e lille Anton !!

Jag blir så glad varje gång jag ser dessa två små barn =)

Jag saknar er båda två, jag mailar er Mamma och bestämmer en dag vi kan träffas medesamma.

Puss & Kram på er

2008-07-20 @ 22:35:27
Postat av: Moster Liz

Jisses vad han é söt.

Kan riktigt "höra" jollret och glädjeskriket via fotot!

Kramis

Liz

2008-07-21 @ 18:57:02
Postat av: Farmor

ja, jag är oxå med på ett hörn! Du är en underbar liten goding som jag också längtar att få krama om på lördag. Krama om Hanna också från er farmor!

2008-07-21 @ 21:26:04
Postat av: Sarasnaran

DET kallar jag lycka!

2008-07-22 @ 21:22:30
URL: http://sarasnaran.blogg.se/
Postat av: Christina

Underbara lilla Anton... han är så söt så man smälter ju...

2008-07-24 @ 12:31:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0