Så sant!

Hanna är inne i allra värsta trotsåldern just nu.
Jobbigt är det för oss och jobbigt är det för henne.
Vissa dagar är värre än andra och härom dagen hade vi en
så'n där hemsk dag.
Jag vet inte hur många gånger vi hade varit ovänner redan innan frukost.
Alla var trötta på varandra, men vi skulle hämta mormor så vi fick tränga
ihop oss i bilen och glo surt.
Väl framme hos mormor hoppade modern ut för att gå och meddela vår ankomst medan 
fadern och barnen skulle vända bilen. Självklart var detta att modern lämnade bilen nog för ett
vredesutbrott från dottern som skrek och vrålade som om hon blivit lämnad mitt på Stilla havet
under full storm.
Någonstans mitt i detta vrålande rinner bägaren över för fadern. Han spänner ilsket ögonen i
ungen och ryter till det första som faller honom in:
Nu skärper du dig! Du beter dig som en treåring!!
He he..........

Kommentarer
Postat av: Sarasnaran

Jag vet inte... Men det kändes som någon slog huvudet på spiken.

fniss

2008-07-15 @ 20:27:23
URL: http://sarasnaran.blogg.se/
Postat av: Faster Helen

Ja då... min käre lillebror, du kan åxå bli arg =))

Vet ej vem mitt älskade brorsbarn brås på!!??

Men inte kan det vara Faster Helen iallafall =))



2008-07-15 @ 22:55:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0