En bättre dag

Efter gårdagens ångestdag så kunde ju idag bara bli bättre.
Det blev den också. Den blev en helt vanlig dag, fast med en rolig
överraskning på slutet.
Förmiddagen tillbringade vi med bad, påklädning, lek och besök på lekplatsen.
Efter lunch somnade båda kottarna i soffan. Det såg rätt skönt ut!



Dessa fantastiska rosor kom min man hem med i förrgår. Så underbart vackra!


Sedan hade vi picknick på gräsmattan. Anton åt smörgåsrån



Hanna åt päron


Hanna fick detta lamm av Stella och hon lämnar det alrig ur sikte! Hon har döpt den till Lilla Bä och Lilla Bä fikade också!


Är det någon som noterar något anmärkningsvärt med nästa bild?????
Barnets fader gjorde det iNTE! Fnys!



Anton Karl Eric Ekman sitter själv!! Fyra och en halv månad gammal. Jag säger inte att han sitter säkert. Jag säger inte att han sitter länge. Men han sitter!!

Kommentarer
Postat av: Sarasnaran

gapar stort

Sitter lillebror? LILLEbror??

Jösses amalia!!



Hugo satt också tidigt. Ett par dagar innan han var fyra månader. Det är galet!

Snart springer han väl, din palt. Hihi!

2008-06-25 @ 20:43:50
URL: http://sarasnaran.blogg.se/
Postat av: Moster Liz

Vilken lycka!!!att se världen från det perspektivet.

Någon gulligare Anton och Hanna finns inte på hela jorden....



Tack för en underbar dopdag.



Kramis

Liz

2008-06-25 @ 21:03:51
Postat av: Farmor

Jag hittar inte just nu de riktiga orden för vad jag innerst känner när jag sett både bilder från dopet och från "en bättrre dag". Jag älskar er alla av hela mitt hjärta!!! Det var en fantastisk dopdag och det är alltid underbart och spännande att få följa familjens eskapader. Stor kram till er alla. Farmor Elwy

2008-06-26 @ 21:47:53
Postat av: Faster Helen

Ja du Maria, när man ser en sån fin bild då glömmer man allt skrik,gräl och tjat som var dagen innan!

Jag är så stolt över min käre lillebror att han köper rosor till dig! Det är du värd!!

Ja titta Anton sitter alldeles själv, den lille godingen.

2008-06-29 @ 20:23:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0