Morgonmys

Jag har börjat förlika mig med tanken på att stiga upp halv sex nu. Hanna är jättepigg och det gäller att försöka maka ut henne diskret ur sovrummet medan hon glatt tjoar och pratar och berättar. Tanken är ju att maken ska få sova åtminstone en liten stund till. Vi tar med oss lillebror som grymtar missnöjt, men oftast somnar om i soffan....om man har tur....

image19

Jag sätter på kaffe. Utan denna ädla dryck hade så tidiga morgnar varit helt omöjliga.
Kaffe med mycket mjölk. Det är viktigt att kaffet får rätt nyans av ljusbrunt. Det får det INTE av lättmjölk! URK!

image20

MorgonTV är kanon! Hanna tittar och har kul. Jag kan slappa i soffan och amma i lugn och ro.
Tack TV4!

image21

Sedan myser vi i soffan. Läser en bok eller leker med Hannas saker. Hanna "leker" med Anton varje morgon. En lek som består i att hon envist, men vänligt , ger honom alla sina saker och lastar på honom dem i babysittern. allt för att försöka hitta något som kan fånga hans intresse och få honom att vara med och leka.

image22

Kommentarer
Postat av: Sarasnaran

Hihi!
Känner igen det där... Med att lasta sittern full med saker.
Hugo har börjat deala! Om Wilmer har något som Hugo vill ha, så ger han Wille något annat och hoppas att han ska rikta uppmärksamheten på det så han kan norpa det där roliga som lillebror hade. Hehe!

2008-03-24 @ 22:25:54
URL: http://sarasnaran.blogg.se
Postat av: Sarasnaran

Svarar här:
It's a dejt!
Hugo kommer bli så glad. =)
Klockan? För jag går nog, har inte så mycket att välja på. Hehe.

2008-03-26 @ 18:09:41
URL: http://sarasnaran.blogg.se
Postat av: Sarasnaran

Dom som läser våra kommentarer kommer tycka vi är kokko! Ha!
Men då kommer vi på eftermiddagen, efter lunch någon gång börjar vi trava mot Höör, så hinner Hugo vila i vagnen. =)
Vad trevligt det ska bli!
Kram sålänge!

2008-03-26 @ 20:06:59
URL: http://sarasnaran.blogg.se
Postat av: Faster Helen

Vilka gosiga bilder på mina favorit-ungar.Det är så kul att vara inne på din blogg Maria och läsa om vad ni gjort och titta på alla fina bilder!!

2008-04-06 @ 19:33:42
Postat av: Faster Helen

Vilka gosiga bilder på mina favorit-ungar.Det är så kul att vara inne på din blogg Maria och läsa om vad ni gjort och titta på alla fina bilder!!

2008-04-06 @ 19:33:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0