Underbara Människor!

Det gör mig så glad i hjärtat att jag har så många underbara människor runt mig.
Som idag till exempel. Hanna var på dagis. Sedan hämtade moster Liz henne och skjutsade
hem henne. Vilken lyx för mig att slippa ge mig ut i kylan och gå och hämta.
Dessutom älskar Hanna att bli hämtad av Liz och berättar glädjestrålande att de
minsann har busat och tutat på vägen hem OCH tittat på lyftkran!
Så glad hon var min lilla älskling!

Sedan kom Anna, Erik och Annas mamma på besök. Det är alldeles tilltäckligt
bara med besök. Det är alltid lika kul, men idag hade de med sig underbar lunch, bara att värma.
Sådan omtanke värmer i hjärtat ska jag säga! Soppan var ljuvlig Anna! Jag måste få receptet!
Och dessutom, som om det inte var nog så fick både Hanna och Anton presenter.
Hanna fick en kissekatt som hon genast blev häftigt förälskad i. Hon döpte honom efter mycket
funderande till Moltas och när hon somnade i soffan fick Moltas nanna med.

image23

Jag kunde inte låta bli. Anton fick vara provdocka och prova sin present också.

image24

Vilken sötis va?


Kommentarer
Postat av: Sarasnaran

Låter underbart!
Supervackra bilder på din finingar.

2008-03-27 @ 13:05:07
URL: http://sarasnaran.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0